torsdag 20 juni 2013

Glad Midsommar!!


Önskar att det blir en glad och trevlig midsommar i morron. Att sillen är god och att gräddfilen räcker. Att jag slipper dansa med barnbarnen runt majstången. Att Ines blir nöjd med saken hon får när hon fiskar i Fiskdammen. Att det inte regnar just då som vi ska vara ute och picknicka. Att termosen håller kaffet varmt. Och att min gräddtårta blir god och att jordgubbarna är söta. Att barnbarnen inte får gräsfläckar på knäna och att blomsterkransarna sitter kvar på deras huvuden. Men mest och framför allt önskar jag att fina svärsonen blir frisk efter  sin svåra operation.                                

4 kommentarer:

  1. Önskar dig en underbar midsommar och att alla dina önskningar slår in!
    Lycka till med utställningen nästa vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Glad midsommar till dig vännen, hoppas att det blir en riktigt trevlig dag.

    Kram från fjällen å Rantamor.

    SvaraRadera
  3. Så fina önskningar...och den sista...jo, jag förstår hur du känner!! Allt annat kan verka oviktig i såna stunder...Och av bilderna jag sett på FB o Instagram, så fick du en sån midsommar som du önskat för övrigt, barn med fina klänningar med jordgubbsfläckar på, precis som det ska va.
    Och ladda nu ordentligt, för på tisdag dundrar vi in...!! Tills dess, ha en riktigt skön fortsättning på midsommarhelgen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Beautiful photo of the cat and the baby. Happy midsummer.

    SvaraRadera