måndag 9 januari 2012

Det kändes bra faktum...

Jooorå det gick bra...Nog var jag skittrött i morse..svårt att somna i går kväll, då man vänt på dygnet under jullovet..Men visst var det kul, när jalusin åkte upp och man såg alla goa leenden...ger man leenden får man leende tillbaka...har ni tänkt på det??  Visst var det lite knorr över att vi just inte nu serverar några luncher längre..det är inte lönande. Och jag får mer tid för annat, en hel del pappersjobb och annat bra. Vi kommer få mer tid för våra kunder, kommer tvinga alla elever att spela spel med oss...hahahahha, det ska bli kul, att vara fritidspedagogggggg! Det var kul att möta kollegorna igen, på andra sidan...andra sidan disken...Alla hade haft en bra jul/nyårshelg, och hade dock lite svårt att komma igång igen...trött, det är bara förnamnet..Det blev en frisk promenad ikväll, när det snöade..Fick med mig sonen ut, pust..han tog stora lååååååååååååååååååånga snabba steg....jag pinnade på som en stackars get, för att hinna med,..,men det blir bra för segfläsket.
HUR som helst, så trivs jag på jobbet, och det är jag tacksam för!!
Snökristallerna fina
Sitter här och gäspar..så det är bäst att ta min luftfuktare och gå och lägga mig..Natti


9 kommentarer:

  1. Det låter som du haft en mysig å trevlig dag. Ja så är det efter man varit ledig tröttheten kommer fort. Hoppas du fick en go natts sömn.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej där! Härligt att Du trivs på jobbet men det kan vara svårt att vända tillbaka dygnet efter lov. Känner till det!
    Ja Du, nu är det snart tulpandagen...
    Ha det så gott!
    Carin

    SvaraRadera
  3. Skickar en trött hälsning! jobbar nu andra veckan efter ledigheten.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbar vinter bild! Hoppas din fortsatta vecka blir bra!
    Var rädd om Dig och kram från mig.

    SvaraRadera
  5. Wow vilken bild!!
    Å så var det vardag igen...lika bra det, hade det fortsatt med helger hade jag då inte haft nån koll på veckodagar och säkert ätit ännu mera...Det sista går ju bra fast man jobbar, men nu ska jag försöka begränsa födointaget och sen göra det lite nyttigare också!! Guuud så trist det lät...*L*
    Ha nu en bra tisdag vännen!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Inte alla förunnat att trivas på jobbet. Så skönt!

    Underbar bild, igen :-D

    Kramar från mig <3<3<3

    SvaraRadera
  7. Spännande att se din konsthemsida så småningom. Ja, jag går ju inte till något arbete längre men trettonhelgen hann knappt försvinna förrän allt med möten, protokoll med mera satt igång igen. Jag värjer mig lite och kan nog skylla på min opererade mage några veckor till. Har nästan vant mig vid konvalescenttillvaron.
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig start efter julledigheten! :) För de är ju oftast så, att det är ganska skönt att komma tillbaka till vardagen igen efter en längre ledighet. Lite av nystart och nya krafter. Jag blir alltid så glad av att höra att du trivs så bra på ditt arbete. det betyder så oerhört mycket. :)

    Ha en fin arbetsvecka och sköt om dig Karina!

    Kram Lotta

    SvaraRadera