torsdag 22 december 2011

JULLOV...


ÖNSKAR EDER ALLA EN GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!!

Så typiskt, sjuk!!!.... nu är det jullov och ledigt...Höll ut hela veckan men idag pajade halsen och hostan är hemsk...feber och Nu är det sängläge...Vad ska man göra, inget!! ..Barnen lika sjuka så en rejäl flunsa har tagit oss tillfånga...Träligt på ren Närkingska..
Idag höll jag ut på jobbet, julmarknaden var bra..sålde 6 tavlor hurra..
Kryper in under filten och håller andan.. Det går över!!! Men på lördag är det julafton, vi har nästan allt hemma vi behöver..gäller att inte stressa upp sig, det hjälper ej...Sonen, den friskaste.. får köpa skinka i morron..

Kram och god jul...blir det hursomhelst!!

13 kommentarer:

  1. Men stackars dig åka på en flunsa nu när julen står å gläntar på dörren...
    en wiskey fort...och honungsvatten...
    Kul att du sålt tavlor...hurra.

    Men krya på dig nu och jag önskar dig en riktig trevlig jul..trots allt.

    Julkramen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. men lilla gumman, fy vad tråkigt, jag håller tummarna för på mitt jobb har det hostats och kraxats, grattis till dina sålda tavlor det kan du glädja dig åt, hoppas ni får en fröjdefull jul trots flunsor, många julkramar till dig

    SvaraRadera
  3. Åh, så tråkigt. Hoppas att det går över snabbt och att det blir en riktigt lindrig variant.
    Grattis till tavelförsäljningen.
    En God Jul önskar jag dig också.

    Kramar från mig.

    SvaraRadera
  4. Men då...flunsan så här olämpligt!! Blir det riktigt illa får du ringa så kommer jag som den barmhärtige samariten...Önskar dej i alla fall en riktigt God Jul!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Meeeen stackars! Om ni blir i nöd får du höra av dig för jag finns ju nära.
    Hostat har jag gjort sen 5 december så den är snart över för nu startar en ny förkylning.....Är det inte typiskt då man ska vara ledig!
    Grattis till försäljningen...va kul!

    Krya på er!

    Julkram
    annika

    SvaraRadera
  6. Usch o fy! Hoppas du snart mår bättre..

    God Jul och e massa krya på dig kramar! /Tina

    SvaraRadera
  7. Hoppas du kvicknat till lite! Om inte så måste du ta det lugnt och ligga kvar i sängen så länge du kan. Det är ju så att man MÅSTE inte göra en massa (onödigt) till julen, den går så fort över.
    GOD JUL
    Susie

    SvaraRadera
  8. Grattis till försäljningen! Härligt.
    Synd att ni är sjuka - ni får nu ta hand om varandra och hoppeligen tillfriskna snabbt :)
    God Jul, kära du
    kram
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  9. Era stackare som är sjuka
    Jag går själv med en nyopererad stortå och måste hoppa på hälen.
    Jag har kryckor när jag är ute.
    Allt går. Vi skall vara alla här på juldagen 15 pers.
    Annandagen blir vi 9.
    Hoppas ni piggar på er men den är seg säger såna som har haft den.
    Krya på dig och så får jag önska dig en riktigt GOD JUL i alla fall och hoppas på det bästa...
    Kramizzzar i massor.Hoppas de värmer

    SvaraRadera
  10. Grattis till dom sålda tavlorna, och hoppas du kryar på dig fort.

    Hoppas också att du får en härlig jul, förutom förkylningen alltså.
    Kram ♥

    SvaraRadera
  11. Så typiskt! Hoppas du snart återhämtar dig och kan få njuta av ledigheten! GOD JU!

    SvaraRadera
  12. Hoppas det är snabbt övergående!

    Kramar från mig <3<3<3<3

    SvaraRadera
  13. Hoppas er jul blev bra trots att ni blev sjuka och att ni nu är på bättringsvägen.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera