fredag 20 april 2012

Andas ut...

Fredag och slappar i soffan.. Kan andas ut och slappna av nu...Tavlorna är levererade...nu håller jag tummarna för att de ska få vara med i utställningen...man vet inte vad juryn tycker..om de tycker överhuvudtaget.5 tavlor skulle man få lämna in..Jag skickade in tre änglar och två bitavlor...Inga nakna damer,  inga damer alls, jo Ängladamer förstås...Detta är en stor Utställning med 44 konstnärer i länet...Oj det blir mkt konst, skoj..
Vernissage 5 maj...I Nora, Galleri Bryggeriet..
Ja annars är det bra...det regnar blåser snöslaskar..Stockholmssonen är på besök..Han trivs otroligt bra i storstaden och nya jobbet..skönt det! Nu ska vi dricka te, och det kan bli ett par nattakex till...
Skriver mer i morron...och nästa dag och nästa dag...fallera

här är en hoppfull ängel....

Snäll och god
Trevlig god natt till eder alla...

11 kommentarer:

  1. Tänk så roligt om dina tavlor kommer med på utställningen. Håller tummarna jag oxå och är övertygad om att det går vägen. Du är så bra på att måla tycker jag. Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  2. Så fina uttrycksfulla ögon, din ängel har!
    Tycker mycket om den!
    Hoppas att du får dina alster med på utställningen.
    Håller fortsättningsvis tummarna hårt för den skull!
    Ha det gott med Stockholmssonen!

    Varm kram
    Karin

    SvaraRadera
  3. Ville bara titta in och säga att jag inte har glömt bort dig. Tiden rinner iväg så här års med allt som ska hinnas med.Fel på juryn om du inte kommer med på utställningen.
    Kram, kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  4. Fin ängel med snälla ögon...
    Fortsätter hålla tummarna att du blir uttagen... annars är det fel på de som bestämmer!
    Lycka till!
    ... och ha en bra helg :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Klart att du måste få med dina tavlor på utställningen! Den blida rara nunnan måste nog blidka juryn.

    Ha en skön helg med sonen.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Tumhållning för dig och dina tavlor...
    och visst ser hon snäll och go ut
    snyggt ansikte du har fått till, sådant är ju inte så lätt vad jag förstår...jag menar att få ett ansiktsuttryck...

    Tjing, tjing...

    SvaraRadera
  7. Vacker ängel med så vackra ögon=) du är duktig du, lycka till med kramar från en stressad men glad Personliga Persson. Jag läser dig ofta men hinner inte alltid skriva något...jag finns här i alla fall =)

    SvaraRadera
  8. Jag tycker om dina fina änglar Karina och jag håller alla tummar och tår för att dina alster kommer med i utställningen. Fattas bara annat. Din konst och kraetivitet behövs. Så är det bara.♥

    Ta hand om dig vännen och njut av en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  9. Håller alla tummar o tår - de borde komma med, den du visar är underbar....

    Go helg
    Kramiz

    SvaraRadera
  10. Så fint du målar - helt klart ska du vara med!
    Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!
    Kram

    SvaraRadera