torsdag 26 april 2012

Paff......sa torsdagen!! Kära bloggdagbok..

Bara sådär fort gick denna dag...Varit hos goa vännen MM..vi har projekt ihop..Hon syr de allra vackraste väskor....med brodyrer och vackra tyger...så fina..vi ska ha en hantverksvisning.  Väskor -Tavlor-Keramik. Jag fattar inte hur fint hon lyckas få väskorna..jag tror att många blir väldigt förtjusta i dem. Vi hyr en lokal i Wadköping..bokat den i Augusti!!! Ja då ska jag måla mer tavlor nu då... och göra små keramiksaker,,,Har hela sommaren på mig!!!! Åh det ska bli så kul..Blev så inspirerad då jag såg alla hennes alster!!
Nu ska jag måla mig till sömns!!   I morrn blir en lång dag...Då ska jag jobba från 07.00--kl 22! Dansens Dag på caféet just bara dans !!!
..Godnatt!!

10 kommentarer:

  1. Godnatt kära kusin!
    Så inspirerande allting låter.
    Dansa dagen lång imorgon!

    kram
    Karin

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fick en skön sömn så du kan rocka loss ordentligt med dina ungdomar. Det där låter jätte roligt som komma skall
    Ha de gott/kram

    SvaraRadera
  3. Spännande! Då måste jag nog komma till Wadköping - tror inte jag varit där och ändå är det ju inte så himla långt :)
    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Har läst ikapp här nu :-), mycket att ta igen när man varit på semester! Det låter som om du har många järn i elden, och många ideér att bolla med. Säger alltid åt andra att "ta chansen" och "gör det!", men har svårt att göra förändringar själv...
    Inspirerande med er lokal! Roligt!
    kram
    Ann-Mari

    SvaraRadera
  5. Vad kul för er! Måste kännas väldigt inspirerande att ha en utställning att göra konst till!!
    LYCKA TILL

    SvaraRadera
  6. Oh - trodde jag skulle få sen en väska:)
    Men kanske får jag se både den och flera vackra målningar av dig tids nog. De låter så kul de ni håller på med.

    Kramiz o go helg

    SvaraRadera
  7. Hoppas du är pigg å nyter efter allt dansande.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  8. Vilken underbar bild!!
    Sen måste jag anteckna Wadköping i augusti, du får påminna mej också...du vet ju hur det är med mitt minne...Däremot har jag inte glömt bort att leta hus åt dej, såg många fina nere i Östergötland nu i helgen, men då får du ju så attans långt till jobbet. Kanske skulle börja knacka dörr här i trakten, det kanske är nån som är sugen på att flytta in till stan istället...*fniss*.
    Kram kram

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig tid vi har framför oss! Jag vill hålla kvar den länge, länge!Klart att du måste göra ett besök på Öland i sommar.
    Trevlig valborg!
    Kerstin

    SvaraRadera
  10. Men så kul det låter att ni ska göra det där tillsammans!

    Bilden du visar är helt underbar! Måla av den vet´ja;)

    Hoppas du haft en mysig Valborg!
    Kram Eva

    SvaraRadera