fredag 17 december 2010

Ernst..


Var ju med i Förkväll bara, tv4 programmet You know..hans pysselkvällar börjar på måndag..det ska vi se!!
Dricker glögg nu och försöker komma överens med smaken av saffran i..Skulle nog velat slippa den. Men den flaskan var snygg och jag ville ju prova. Ah det går nog ner. Hade ingen konjac eller Whiskey hemma....annars hade det varit bättre för halsen. I dag var jag hemma från jobbet. Har feber och jobbig hosta. Sovit och segat hela dagen. Nu med laptopen i knäet och skit på tv...tur att bloggen finns. På spåret kan vara lite skoj, och så Skavlan är ok tycker jag. I somras när jag var på grillfest i Medevi Brunn, var På Spåret tv-team där och filmade när vi gick i grötlunken. Vem vet kanske man kommer med i tv i nåt program...
Tack NI söta för krya på dig hälsningar och omtankar...
Känns så bra och trevligt att ha så goa bloggvänner i knäet i kväll.
Tillsammans är man mindre ensam heter det ju!
NU ska jag läsa Edra bloggar och se vad det händer hos er denna fredagskväll
Godkväll!

2 kommentarer:

  1. Snora på så går det snart över! Det är frestande med alla glöggsorter som kommer. Jag har inte provat årets varianter utan håller mig till den sorten som är spetsad med lite konjak. Inte så söt som vissa andra och perfekt i min smak.
    Kram till dig!
    Kerstin

    SvaraRadera
  2. Ja Ernst jupyssel får man inte missa
    Krya på dig
    Ha en bra dag

    SvaraRadera