måndag 6 september 2010

bara debatter,


Sitter och lyssnar på Politik ..tänk, prat och debatt..hm..fast jag inte egentligen vill..det är så mycket nu,så ivrigt och bra allt!! Har politiker som besöker mitt jobb, och de är MYCKET trivsamma och trevliga..Man blir ju yr..Det borde finnas en enkät, eller nån sorts frågeformulär..som man kan svara på..och när svaren rättas, kan man få veta vem man är..röd grön blå eller så...
Idag har jag efter jobbet besökt min mor..lilla mor. Hon är 86 och hade gått ÄNDA till apoteket. Dagens händelse. På fotot fikar mamma te, i Våras.

Ikväll pratade jag med en trött son som pluggar i Umeå. Han läser sista, femte året på Design Högskolan. Han hade inte hunnit handla mat, och var jättehungrig. I ett modershjärta så lät det inte bra. Har ju sett hur det ser ut i studentkorridoren..Där skulle inte jag vilja vara morsa. Men de har jättekul och sonen är vän med en generös kille från Israel, som har Mycket mat på sin hylla.
Nu är det dags för sängen efter lite blogg sällskap. Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar