tisdag 21 september 2010

Dag bok


Min Blogg har blivit min Dagbok...Minns min barndoms Dagbok. En liten söt, med en prinsessa på pärmen och ett pyttelitet lås. Ett lås, som brorsan lyckades öppna lätt, om man petade in ett gem...Där skrev jag vilka killar jag var kär i, och mina innersta drömmar och tankar. Skönt att skriva av sig, är det ju. Men tanke på denna allmänna dagbok, finns alltid ett filter..Tänkefterförefilter...
Sådant fanns inte i min barndoms dagbok...till brorsans glädje. Tänk om jag fick för mig att skriva vem jag är kär i, här i min blogg!! ha ha vilken dum tanke. Skärp mig!!Är nog lite skönt trött larvig nu, så det blir till att logga ut och vara vuxen. Körde dubbelt gympapass på träningen ikväll, för som jag planerat, hinner jag inte träna mer denna vecka. Jag skulle JU INTE planera så mycket, hade jag bestämt. Men i morron är det ett möte direkt efter jobbet, direkt efter det är det Keramikkväll..och på torsdag jobbar jag till 21.00...Fredagen, ja den är friiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...för att kura ihop sig i soffan och sova. Tänk jag längtar till fredagen. Ja helgen också..Den ska vara friiiiiiiiiiiiiiiii den med!! Godnatt mina vänner!!

2 kommentarer:

  1. Jag riktigt ser din dagbok framför mig, jag hade en liknande fast med ponnyhästar på....Fniss!

    Hoppas att du får en skön fredag och en kravlös o lugn helg med mycket mys!
    Kram T

    SvaraRadera
  2. Gillar din blogg och dina målningar! Måste komma igång och måla jag också...har gjort det, men lagt av...får en lust igen när jag ser dina konstverk.Tack för din kommentar på min sida.
    Nu blir jag en intresserad följare till din blogg. Ha en fortsatt trevlig helg.

    SvaraRadera