lördag 15 januari 2011

Bara en massa kul...



Marie på Tekla Marängs Livsnjutar blogg.....Glöm inte din fina Peppaward...jag gillar din blogg och blir inspirerad av att fixa på balkongen till vår!!!!
Tre kvar att dela ut---
Det tar sin lilla tid........
I går kväll var jag på tjej middag,,mycket trevligt och skratt....vad annars kan det bli när 18 tjejer träffas!!!!!! Mycket gott att äta och dricka och bara roligt prat....plus lite allvar om livet faktiskt...
I dag bestod dagen av Ett vernissagebesök, då en studievän ställde ut.. kul och fint.
Lunch med goa vänner och bio på kvällen.....Winter's bone...Tragisk film, välspelad och gripande..
Efter denna kvällsupe med goa vänner...Åh vad mycket trevligt jag har!!!
Godnatt nu väntar gästsängen..

......Ha ha...skulle lägga ut Awarden, av misstag kom min yngste son Jakob med istället...då han var 3 år...den var nästan finare....

4 kommentarer:

  1. GOd morgon! Hoppas att du har haft en skön natt i gästsängen. Visst är det härligt med en tjejträff ibland.Man skrattar så man får träningsvärk.Ha nu en skön söndag!
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Såg Din kommentar hos Rantamor.Jag har upplevt samma sak med min Dotter, när hennes kille som var BS, valde en kille istället,men presenterade en annan kille för henne som hon idag är gift med sedan 10 år tillbaka.
    Du kan träffa flickan ändå,nån gång.Det blir inte alltid som vi vill.

    SvaraRadera
  3. Oj, 18 stycken tjejer!! Så roligt!! Man behöver sån´t så här års, långt till nästa långlediga helg, har förresten inte ens kollat när påsken är i år. Å tänk påsk, då har vi förhoppningsvis vår!

    Ger dej en extra varm kram inför morgondagen.
    Sköt om dej!!

    SvaraRadera
  4. Tack snälla för peppawarden den kan verkligen behövas för just nu är det bara jobb, jobb och en hel del känns tungt. Att få en peppaward höjer ju motivationen till att blogga vidare.
    Kramar:)

    SvaraRadera