måndag 31 januari 2011

Måndag


Hej Kära bloggdagbok..idag har det varit snurrigt igen på jobbet..detta börjar bli en vana..Började med en vikarie i morse som såklart inte hade en aning om våra rutiner...sedan kom lilla praktikanten...och ytterligare en praktikant, som ska arbetsträna lite hos oss....Tre nya!! Ja man ska vara tacksam för lite hjälp såklart, men det kräver också uppmärksamhet och tid..Lilla killen han var för söt..han kallade mig och min kollega för Unga Tanter....Hon är ju ung tant, 35 år...men jag..hahhahah va kul!! Sen sa han: du är inte tjock Karina, du är precis lagom...ha ha ha vad fint sagt..Denna dag, kan vi skratta åt i morron, för min arbetskompis och jag for som yra höns och försökte hitta våra rutiner..de var som bortblåsta med vinden..Kanske bra att röra om lite i vår värld, för att göra den roligare..men vimsig...Hur ska det bli i morn..ha ha vi vänjer oss nog.
I dag är båda barnen hemma..så trevligt!! Några som stökar till även i mina rutiner här hemma..

4 kommentarer:

  1. Så gulligt, unga tanter!! Det tror jag inte att jag får uppleva att höra på mitt jobb...men du, vissa dagar är ju bara så, ingenting går på rutin eller vana, man far runt som haren på gärdet, kors och tvärs. I morgon kommer du att ha full koll igen.
    Ha det så gott!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja överlever med största sannolikhet. Är förmodligen överkänslig mot "vissa" saker.
    jag har tittat igenom ditt fotogalleri. Gud vad duktig du är både på att fota o att måla. Tänk att jag känner en RIKTIG konstnär!!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka underbara komplimanger! Tänk att det finns män som i unga år lärt sig att det finns inget bättre än komplimanger för att ställa in sig hos oss kvinnor!!

    SvaraRadera
  4. Vilken somrig bild

    SvaraRadera