tisdag 11 januari 2011

nytt rum


Jodå...det är faktiskt sant...jag sov skitbra i natt också, i Gästrummet..gott hela natten..
Tack för alla söta ord, som tröst...
DET är nåt fel på mitt sovrum..inga bra energier..får göra en koppartråd och lägga dit.. En Currylinje???--Men jag sover i Gästrummet nu.. och är så nöjd och glad..Att jag inte kommit på detta tidigare...
Jag ville ge min Peppaward till ALLA....alla söta bloggvänner...Hur ska jag kunna välja fem??
Goda varma hjärtan har Ni alla ....
Har Nu valt 2.......Rantamor ligger mig varmt Om hjärtat...HON är så rolig och go..
Och Marie på Tekla Maräng bloggen..gillar jag jättemycket..

Jag gillar ALLA....de återstående tre...vill jag ge till RESTEN av eder alla...
Till Rigmor och Agnetha och Anneli, Anna, Eva Anette, och ....Lotta. Therese, Irene, Nettan, Ölandsvindar Ulrika Carin......och..ALLA..

Nu måste jag inviga mitt nya rum igen..ska bli gott att sova
Kommer igen i mornkväll och delar ut mina Awarder..
Blev plötsligt så himla trött!!
Natti kram

3 kommentarer:

  1. Har läst och förstår att du har en extra tung månad. "Tiden läker alla sår"... sägs det. Till viss del kanske, men långt ifrån helt.
    En styrkekram är det enda jag kan bidra med. /SA

    SvaraRadera
  2. Va skönt med riktig nattsömn!! Det är sjutton så viktigt om man ska orka hålla humöret uppe...Själv vaknade jag tidigt i morse, utan väckarklocka, och det bådar inte gott...antingen kommer jag att bli på ett sjuhelsickes humör, och risken är att jag tar ut det på nå´n stackare på arbetsförmedlingen idag när jag ska skriva in mej, eller också är det en förberedelse inför vad som komma skall när man ska börja 07 på morgonen igen...
    Önskar dej en riktigt bra dag!!

    SvaraRadera
  3. Det är jätteviktigt att sova bra sägs det, annars blir man sjuk. Hoppas att gästrummet gör att det funkar för dig nu!
    Själv har jag alltid haft svårt att sova "när man ska". Föredrar eftermiddagar eller mornar eller framför TV´n. Numera har vi ju också en gammal hund som väcks en eller ett par gånger på natten och ska ut, så det blir ingen sammahängade sömn vilket känns jobbigt ibland.

    SvaraRadera