måndag 5 mars 2012

lallalallalallallaaaaalalalalalllala


Det sjunger i mig...Varit på körsång i kväll...Det är rätt häftigt när en stor kör tar i och sjunger..Sjung uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut....Roligt och upplyftande..Körledaren, kvinnlig, utan henne skulle det inte vara lika skoj...Hon är jättehärlig..får med oss, skrattar och skojar...Svår sång i kväll, men får vi hållas ( som man säger i Närrrrrke) ett tag, så får vi nog till dä..
Hopp hopp in i duschen. sjunger nog där lite...önskar eder en fin Tiiiiisdag..

6 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma men låter bli att sjunga för det är inte min melodi ;)

    SvaraRadera
  2. Hör ända hit hur du sjunger....
    och det låter riktigt bra ska du veta...

    Ha en fortsatt bra vecka.

    SvaraRadera
  3. Blir nog lite avundsjuk...skulle vilja...skulle vilja våga...men jag gör som du, jag tar det i duschen!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Åhhh, jag blir sjungande glad av ditt härliga inlägg som bara spritter av fullständig lycka. Härligt! :) Vet du vad Karina, för mig representerar du så otroligt mycket livsglädje och en kvinna som njuter av livet. Här och nu. Tack för all energi du förmedlar och alla fina ord som du alltid delar med dig av. En riktigt sjungande bloggpärla!

    Sköt om dig du fina!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Hihi... förstår precis vad du menar! Är också med i en stooor kör. Det är toppen, visst? :)

    SvaraRadera
  6. jag har aldrig kommit till skott med att sjunga i kör men jag tror att det är jättekul. GRATTIS igen då mormor, läste i förra inlägget. må gött kramen

    SvaraRadera