söndag 14 augusti 2011

Söndag...

...
Dagen...försvann.
Nu är det kväller..
Så fort gick den!!Tillbringat en hel del av dagen i Stadsparken..med lilla Inesgull..
Lekt och gungat...och haft mysigt..för HON är det mysigaste som finns..ett kärleksgull!
Vi åt glass och tittade på änderna..tittade på konst och roliga bodar i Wadköping..
Det kryllar av ungar i Lekparken i Stadsparken..verkligen en samlingsplats för barn..
Skönt väder och söndag drar dit folk..men ingen badade i lilla plaskdammen,så lite höstigt är det allt..

Ikväll kommer snarksyrran hit och ska trängas med mig i dubbelsängen igen..Hon arbetar två- dagar i veckan här i Örebro..bra det, då får vi ju ses i allafalla!!
Får höra nu då om hennes Stockholmsäventyr sen sist..Um dä hänni någe skuj..väm vet, um nån kändiss visat säjj...he he ...
Syrran kommer alltid med färska idéer om hur jag ska leva mitt liv.. som konstnär osv...jajjaj....hon vet mina drömmar och tycker det är lätt som en plätt att förverkliga dem...så som hoooooon har gjort...suck...men ho är åtta år äldre..så det så¨..
Måndag i morn.......suger tre dagar till på ledighetskaramellen...
SEN börjar jag jobba, tror det blir bra..att få lite struktur igen...tror jag. ...suck..
Men si jag skulle nog kunna va ledig mera....tror jag..suck..--

7 kommentarer:

  1. Tror nog jag också, att man kunde vara ledig hur mycket som helst bara man får upp farten....
    Fortsätt ha det skönt de sista ryckande lediga semestertimmarna!

    Karinkram!

    SvaraRadera
  2. Förstår att du njutit av det lilla hjärtat idag...
    vet ju eftersom vi igen njutit en dag av LillaC...
    tro om inte mina bloggvänner lessnar på att höra om LillaC...
    men jag skriver om det hjärtat är fulltutav...
    Njut nu av dina sista lediga dagar....

    Kramar Rantamora...

    SvaraRadera
  3. Känner att jag ligger ett steg efter här...får försöka hinna knata ikapp...
    Jo men visst var söndagen lagom på många sätt och vis, känner att jag mår riktigt gott av vädret trots det som nalkas...(hösten...)men jag förstår att du njöt extra mycket av det fina sällskapet i parken!!
    Jaha, så du har fler som puttar dej i rätt riktning...när det gäller vägskälet i livet!! Du vågar...
    Ha´en bra måndag, här började den lite dramatiskt...
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. vad roligt att ha en snarksyrra!!!!
    det har min syster oxå ;)
    så klart din vet hur du ska leva... hör till storasysterskapet! jag är 9 år äldre än min.
    jag ser fram emot skolstarten! struktur, döttrarna får kompisarna igen och vardag. jag gillar vardag.
    och nu börjar det bli lite mera ro här i nya lyan - 14 dagar idag. ska plocka "rätt" i alla skåp. idag skafferiet. skönt så.
    kram från ett regnigt dalsland//

    SvaraRadera
  5. Njuta av barnbarn ja de är inte svårt. Läser o förstår att den här söndagen var alldeles speciellt go, varm och helt underbar för dig.
    Förverkliga sina drömmar, ja de ska man nog försöka om man kan, ibland kan de ju vara värt en hel de uppoffringar. En del når dom en del inte, så finns väl dom som inga har. (:- kanske ska du lyssna lite på storasyster....
    Kramiz Anki

    SvaraRadera
  6. Tack...tack för gratulationerna till vårt nya barnbarn...
    är så kul...
    å jag så yr...
    fantastiskt underbart....

    SvaraRadera
  7. Fortsätt och sug på de sista av ledigheten, klia dig lite i huvudet mellan varven också...*fniss'...
    Ja, de där med barnbarn de är såååå mysigt. kan inte bli för mycket av. De är livets efterrätt!
    Må så väl och ha det riktigt gott!
    Kram från mig.

    SvaraRadera