onsdag 6 oktober 2010

Bilder från utställningen!!







Tog några foton i lördags..var nog lite nervös, för jag höll på att glömma bort det.
Galleriet är helt underbart vackert. En gammal fin bagarstuga i lantmiljö..Det gjorde mkt för helhetsintrycket på hela utställningen..Tavlorna kom i en så fin miljö, och det påverkade det hela väldigt positivt..ska visa några foton.( de små lapparna på bi-tavlorna togs ju bort sen).Tror att min svägerska med sin fina kamera tog mycket bättre bilder, ska be henna maila över dem.. vackra blommor jag fick också :)...
Kram Karina

4 kommentarer:

  1. Vad roligt, jättemysigt ser det ut...
    kram

    SvaraRadera
  2. vilken mysig plats att hänga på..miljön är viktig för att tavlorna ska komma till sin rätt och det ser verkligen mysigt ut..
    må så gott kram

    SvaraRadera
  3. Hallå där Vilken kanonlokal att hänga i Det ser ju skitbra ut.
    Visst får du låna några bilder att måla av.
    Jag vill gärna att det framkommer att det är jag som är fotografen på något vis för det är ju en konst att fota också. Tycker du att jag är besvärlig nu så får du säga till.
    Kramizzz på dig och tack för titten hos mig

    SvaraRadera
  4. oh vad roligt!! Jättefin plats att hänga på !!KOm det mycket folk?Kram =)

    SvaraRadera