fredag 1 oktober 2010

Det är över nu!!!!


Kunde inte somna igår kväll....Undrar om det var för jag hade druckit 2 koppar svart te??..eller oro i själen...La mig vid 12- tiden på spikmattan för den lugnar. Somnade på Spikmattan..Vaknade mitt i natten. GUD, vad det sved i ryggen! Kände mig som en genuin fakir, eller mer som en överkörd igelkott kanske. Gick upp och tittade mig i badrumsspegeln, och Gud vad jag var avslappnad..Hahah, såg ut som en salami mortatella prickigkorv..Efter det somnade jag. Utan spikmatta..Haft en liten oro i magen hela dagen, en svag diarre'känsla..(skoja) Men va 17, det gick ju skitbra på utställningen. Alla Tavlorna hängde där så fint. Precis som de passade in i miljön som gjorda för den fina gamla bagarstugan. Ska ta lite foton i morn, glömde kameran i dag. Det kom folk också. Sålde tre tavlor..så jag är så nöjd. Får se vad i lördag och söndag kommer att ske. Känner mig stolt, att jag vågat..och utfört det jag vill..Fast jag trodde jag inte vågade.. Kommer somna gott inatt, utan spikmattan..
Såg en dam på vårdcentralen i Pålsboda i somras, som jag tecknade av..Men det blev mest likt Queen Elisabeth!! Hon kom till utställningen, fast hon visste inte om det...Att jag målat av henne alltså!
Go helg Mina vänner puss och kram

2 kommentarer:

  1. Grattis!! Porträttet av kvinnan gillar jag. Påminner lite om min älskade gamla moster...den målningen skulle jag vilja ha. Gillar dom gamla jag och deras uttrycksfulla ansikten.
    Idag ska jag testa min spikmatta för första gången och se vad den kan göra för mig....

    SvaraRadera
  2. Ohh vad skoj!!GRATTIS till modet o försäljningen!!jag ska antagligen oxå ha utställningen fast jag gillar inte att vara i centrum o offentlig men vad gör man inte för konsten,hehe..lägg nu ut bilder ,e ju nyyyyyyfiken..kram kram =)

    SvaraRadera