torsdag 28 oktober 2010

Bloggar..



Vad gör jag ..skulle ju vila en lur i soffan, här sitter jag och bloggar!! Ska jobba ikväll mellan 18--21. Har två timmars "hål" nu här hemma. Det är kulturskolan som har höstuppvisning ikväll, och alla barnen ska visa upp sina färdigheter på fiolen och saxofonen, för mor och far, farmor och mormor. Jag ska servera kaffe med dopp!!! Jobbar över, och tänker vara ledig hela nästa vecka!!! Gött..ska måla som attan, för det verkar kunna bli en utställning igen. KUL!
Har bokat en resa till Istanbul..Dubbelkul..Firar julen där med alla barnen mina. Blir nog svårt att hitta en julgran och skinka, men vad gör det! Vi är ju tillsammans!!..Kanske det finns ett litet turkträd vi kan klä med något glitter?? Kommer bli konstigt, har ju firat jul, traditionell jul i alla mina år...det är Många det!!!..
Tittar vidare, på soffan nu och skiter i att luta mig i den..
Hörs sen!!..
Nu är det sen...
Och nog har det varit en fin kväll, med alla goa ungar som tutat i sina trumpeter.,
Kikar runt i bloggvärlden igen, och känner att Facebook kan slänga sig i väggen, detta är mycket roligare. Good Night

4 kommentarer:

  1. Istanbul gillar jag. Där skulle jag också vilja fira jul. Men jag får ännu inte med mig mina ungdomar på ide´n att vi inte behöver fira julen i Sverige.

    SvaraRadera
  2. Ja, så var fullmånen borta för ett tag.
    Hoppas att du kunde sova!
    Ha en bra haloween!
    Önskar jag dig/Carin

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt med alla spelande ungar och deras närmaste släktingar.
    Resa bort över jul låter skönt.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  4. Gokväll.. jag tycker också facebook är tråkigt..
    trodde det var kul, men bloggen är mycket roligare, man får ju skapa lite där också...
    äntligen fredag.. skönt..
    kramar

    SvaraRadera