fredag 1 oktober 2010

Ljushuvud!



I morse kl 7.30 gick ljuset upp..Ute säkert lite tidigare, men i mitt förvirrade huvud,hände det då.
Har fått två Awarder och är jätteglad..och att jag även lyckats kopiera över dem till min sida också! Trodde det var enklare, att bara klicka med musen och lägga över dem till min sida. Men livet är inte alltid lätt. Men de lägger sig ändå inte riktigt där jag vill, och texten kommer fel. När jag orkar och har tid( läs lust) ska jag lära mig design och inställningar i bloggen.. Det ska stå Inte, de lägger sig inte där jag vill bilderna!!!

Idag kommer min far på besök och tar sin sondotter med( min brorsdotter). Det ska bli kul, och jag tänker bjuda dem på mat. Och ett galleribesök. Det är lite halvmulet ute och frisk luft. Jag har satt på värmen på elementen, och det brukar vara inkörsporten till Vinter..Huvva. Undrar om den blir som den förra?? Men jag gillar snö och vitt landskap. Förra året var Örebro ett bland de snörikaste..Otroligt vackert!! No, nu ska jag inte fastna i denna trevliga bloggdjungel. Lätt att man gör det har jag märkt. Finns ju så många roliga vackra trevliga bloggar att följa, och jag har inte samma behov av Facebook längre..Skönt! Tack till Irenes Tavlor och Jag är för de fina Awarden's!! Hej så länge// Karina

3 kommentarer:

  1. Ska snart dela ut mina award's..det ska bli bra!//karina

    SvaraRadera
  2. Visst är det lätt att fastna här bland bloggar. Glömmer själv att logga in på Facebook. Det gillar jag...
    Ha nu en skön lördag.

    SvaraRadera
  3. Ser att du lyckades få in bilderna, ibland är det bra att sova på saken....

    SvaraRadera