torsdag 2 februari 2012

Paff...

Torsdagen paffar i väg till fredag...skitkallt ute...snålblåst och kyla..Mitt eget fel, jag
frös huvudet av mig idag på stan...mössan var kvar hemma..Tur att en halsduk så bred och varm, kunde snos några varv runt kalla öron,..Huvva igen,,
Fikat med min goda goda vän , en semla stor som  ett koblaja..oj ingen god liknelse,.
Lilla rara Damen
AkrylFärgerna fram i morron igen..för måla det är livet det..
Denna rara dam, hörde visst till favoriten på utstälningen..kul..


8 kommentarer:

  1. Hon ser väldigt belåten ut.....

    SvaraRadera
  2. Förstår mycket väl att den var en favorit! Sen har hon Hatt...jag är "galen" i hattar!
    Kram och vink.

    SvaraRadera
  3. Förstår att den blev en favorit! Härliga varma färger i kombination med ett rofyllt motiv!

    SvaraRadera
  4. Men he j och vilken söt dam Du målat!
    Trevlig helg!
    Carin

    SvaraRadera
  5. Ja, nu är det verkligen vinter :-D

    kramar <3<3<3<3

    SvaraRadera
  6. Jag googlade bara " rörliga bilder " så kom dom söta kissarna fram.
    KRAM
    Eva

    SvaraRadera
  7. den där semlan skulle jag vilja se :)

    SvaraRadera
  8. Vad har jag sagt om att ha mössa...!!!!
    Kram Monica

    SvaraRadera