tisdag 16 november 2010

Bara en blixtvisit..


Kunde int låta bli, att kika in och se vad som händer i den lilla Bloggvärlden.
Kvällen blev sen, på en gång.
Varit på en tur till Landet. En underbar gård, som hade många möjligheter till skapande och verksamhet...Men huvva vad kallt och mörkt det var..Väntar nog till Våren för att göra ett nästa besök. Drömmar och ideér poppar upp i skallen. Skulle vilja ha ett eget ställe, som Ni vet..Bo på Landet och ha katt eller två...en hund och en ateljé..och En trädgård ju!! Jo, drömmar får man ha, det måste man, annars är det inte gott att leva!! Det man ska göra sen, det lever man på..
Ett roligt foto från en utställning jag var på i Århus i somras..Under tema Kärlek??
Godnatt....sov så gott..mina vänner!!

3 kommentarer:

  1. ...drömma måste man!
    Titta på mig och min gubbe, vi hade väl aldrig tänkt att flytta från Stockholm där vi är födda och bosätta oss på landet, mitt ute på bonnvischan. Men så åkte vi hit några dagar 1998 och då började vi drömma......

    SvaraRadera
  2. Hej min bloggvän..ja drömma bör man annars dör man..nä inte riktigt kanske..en dröm behöver ju inte vara så stor tycker jag..idag har jag köpt en matta som jag gått o drömt om tex..
    jag har hus och nu håller jag på och.. "SVAR på din fråga".. rustar lite..därav Lady och jag..kramar till dig

    SvaraRadera