onsdag 17 november 2010

Vi vann!


Vi vann första pris och tio tusen kronor!! På konsttävlingen i dag..vad roligt!! Jag är så glad.
Eleverna, som var med idag, var också överlyckliga. De var så duktiga och höll ett så fint och klokt tal, om tolerans och likabehandling.
Så i dag hann jag inte med varken träning eller keramikkurs..skönt faktum.
Gäspar nu i kapp med mig själv. Har fuskat med träningen denna vecka...Fy på mig. Men i morn ska jag nog hinna dit! Lustigt så snabb man är att hitta förevändningar att inte hinna dit!
Veckoslutet närmar sig med stormsteg. Ska ta en tur till Stora Staden Stockholm igen i Helgen. Sådan tur att jag har en kusin där att hälsa på. Det ska bli skoj.
Så det blir paus i målandet denna helg. Har jag tur kommer inspirationen farandes snart igen.
Men ingen tar mina färger i från mig. Behöver inte känna stress för det. Det är långt till vårsalongen . Har en liten kontakt där och hoppas jag kan vara med.
God kväll!!

8 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Kul med lyckliga dagar.
    /SA

    SvaraRadera
  2. Men va roligt! Stort GRATTIS från mig!

    SvaraRadera
  3. Jättegrattis, va kul, att vinna en konsttävling, vad ska eleverna och du göra med pengarna ???
    Jasså du kollar inte heller på bönderna som försöker ragga här å där, inte jag heller och så skulle jag titta på trean och där va hollowodtofsen och Anna Book som satt å snackade pattar....håhåjaja bara att ta off knappen.
    Kul att du tyckte om mitt moln...jag älskar det tycker det är så ulligt å fint och mjukt. Fotade det i somras så jag kan njuta av det hela vintern.
    Älskade att kolla på moln när jag var liten, och fantisera vad dom föreställde, gör det än idag.

    Ha en trevlig fortsättning på kvällen/kram.

    SvaraRadera
  4. Men stort GRATTIS!!! Gud vilken kreation som skapats!!! Den går inte av för hackor.
    Jasså Sthlm väntar ännu en gång. Vad ska det bli där då? Lite rajtanpajtan kanske??????*skratt*

    SvaraRadera
  5. Grattis! Så roligt för dig och dina elever. Hoppas ni gör något kul för pengarna.

    Ha en riktigt trevlig resa till Stockholm.

    Kram.

    SvaraRadera
  6. Vad roligt grattis till dig och dina elever.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  7. Men åååå GRATTIS!!! Gud vad du är bra, så himla cool är du!!! Woooow!!!
    Vad ska ni göra för vinstpengarna månne? Kanske är det hemligt? hihihi...

    Ja, men du, leka affär, det var ju såååå roligt när man var liten. Det kanske det skulle vara fortfarande. ;)

    Ja, men är din son singel säger du? Perfekt. Då kan du väl lotsa honom till min blogg kanske?
    Vart bor ni förresten?
    Han kanske vill ha min mail? *blink blink*
    madeleine_berglund1@yahoo.se
    Ge den till honom vet ja!!! hihihihihihi =)
    Kram kram Madde

    SvaraRadera
  8. Det var ju jätteroligt för Dig. Grattis !

    Sådant sporrar !

    Ha´en fin helg !

    SvaraRadera