måndag 8 november 2010

TACK!!!


TACK TACK TACK TACK.. hemskt mycket tack..jag blir så GLAD, när ni skriver så snälla saker om mina tavlor..Blir superpeppad!!! Det känns så kul...Kommer måla mera mera mera mera mera....Nakna damer...och bin...och blommor..Just kvinnokroppen är så rolig att måla, runda mjuka former, och färger....Min morsa ( djupt religiös) tycker jag borde klä på dem...hahhahahha, tog ju på en baddräkt på damen i går...det var kul...Ja visst kan man måla lite kläder på damerna, det ska jag sen..(kanske)..Har lite lust att måla haremsdamer, i svepiga sjalar, slöjor och haremsbyxor, och höftsmycken..Undrar hur det blir..
Tack igen söta ni!!
Ja, jobbat en dag...snart är det fredag!!
Gick till träningen på Itrim, efter jobbet. Det är så trevligt där..Mest halvmulliga kvinnor i blandade åldrar. En och annan man har letat sig dit i och för sig, men de är få!! Det har blivit att man känner dem som tränar och vi hoppar och studsar och sliter och drar, till höööööög musik..Ikväll spelades Elvis, det var bra!!
Så nu,efter en nyttig kycklingsoppa, blev jag så oerhört GODISSUGEN!!! Blir alltid det efter träning,..hm inte bra!!
Har ingen godis hemma, köper inte hem det, så vet ni vad jag gjorde....jag tog lite honung,.,det är ju nyttigt;-)
Nu ska jag kolla runt i Bloggdjungeln...Puss och kram

På fotot: min systerson Max, en go trevlig unge!!

5 kommentarer:

  1. Max verkar vara en goding. Härligt foto. Haremsdamer skulle jag vilja se i härliga färger.

    SvaraRadera
  2. Fina tavlor i förra inlägget, Och varit duktig och tränat har du gjort, då kan du ta lite honung med gott samvete
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  3. Mycket intressant följa hur du målar! Men den här gången är det bilden i den här bloggen som tar priset. Härlig bild på Max som blickar ute över vattnet!
    Ha en go vecka! /SA

    SvaraRadera
  4. Hallå din going
    Du är så positiv och glad och målar som en gud.
    En riktig vitaminspruta...
    Vilket skönt inlägg med härliga bilder .
    jag har kollat på massor här under och det är helt sanslöst vad du får till det.
    Du är superduktig
    När jag ser dina tavlor får jag sån lust att måla.
    Jag har allt som behövs för att kunna börja men jag hinner inte. Jag tror inte jag får mer tid när jag blir vanlig pensionär heller.Just nu stickar jag och målar möbler.
    Tack för alla dina goa kommentarer hos mig Om du visste vad glad jag blir.
    Ha nu en mysig tisdag....
    Kramizzzzzz

    SvaraRadera
  5. Ha ha appropå dessa mulliga gympatöser. Är det där du får din inspiration ifrån? Ja du godis det kan man inte ha hemmavid så där på vardagen o utan småfolket på besök. Då sätter man i sig allt själv. Jag vet hur det är. Så nu igår när Marcus åkte hem så tömde jag skålen i en plastpåse o skickade med han . Tog det säkra för det osäkra.

    SvaraRadera