måndag 22 november 2010

Hemska måndag.


Började med att jag försov mig i morse...fattar inte hur, hörde inte klockan, inte heller sms:et på mobilen..Måste sovit hårt..Inte bra, tog tandborsten i handväskan, på med lite smink och stressade iväg...glömt låskortet ...Inte bra med måndagar då ska allt ske..Veckans beställningar, planering och övergång av det som ska ske, Tre försäljare..Öppet hus på Lördag!
..Shit va trött jag var idag. HUR kan en arbetsdag göra en så trött??..
Men efter jobbet åkte jag till gymet..Blev pigg i fem minuter..sen blev jag trött igen.
Det är så halt, grått och trist ute..Och halkskydden låg i byrålådan och inte under mina skor...så jag spände mig på hemvägen....livrädd att halka omkull...Tantvarning, jag har tänkt använda halkskydd i år..
Gnällmaja..
Ska ta boken till sängen straxt, och i morn kommer det vara en pigg och glad dag!
Kollar lite i bloggarna nu ..
Då blir jag glad igen!!

2 kommentarer:

  1. Javisst sitter Gamla Damen inom glas och ram....men inte den ramen som jag vill ha...letar en ram i rätt storlek med lite mer äldre stuk. Självklart ska Sigge ramas in också. Visst är det en fantastiskt bra teckning. Jag har lagt en länk till konstnärens sida i mitt blogginlägg...kolla in hennes kvinnomålningar.

    SvaraRadera
  2. Vilken skitmångad det blev för dig då!! Får hoppas att tisdagen blir bättre. Men du ta halkskydden på det ska bli SKITVÄDER!!!!

    SvaraRadera