fredag 5 november 2010

Fredagskväll!!


En skön fredag!!
Liten Ines gillar mormors mobil telefon!!
Varit barnvakt till lilla barnbarnet idag...Kom nyss hem..Solig skön långpromenad i den vackra trakten kring Oset. Örebro är fint, faktiskt. Man blir lite hemmablind, men nu när jag har en riktig kamera, så upptäcker jag plötsligt att det finns såååååå mycket fint här..Lilla Ines och jag var i parken och gungade. Hon gurglade av skratt, hisnade i magen...Sedan tittade vi på änderna och en vovve..Tröttheten kom och den lilla somnade ljuvt...Jag promenerade in mina nya kängor, de är så sköna..
I morron blir det ett besök i Galleri Bagarstugan, där en kvinna ställer ut en alldeles otroligt fin keramik...Det ska bli kul att se!!
God fredagsmys till Er alla från mig, alla...Kram

7 kommentarer:

  1. Det låter som om du haft en riktigt mysig dag och att morgon dagen också blir trevlig.

    Önskar dig en fin helg.

    SvaraRadera
  2. du verkar ha haft en härlig dag med barn bran o fint väder
    Vad eoligt o titta på fin keramik imorgon
    Ha en bra lördag

    SvaraRadera
  3. så mysigt med barnbarnen men vad fort dom växer och blir stor. Visst är Örebro vackert fast det var längesen jag var där..köpte dansskor i dansshoppen kommer jag ihåg..
    Dina blå damer är läckra tycker jag så det är bara att köra på...ha så skönt i helgen

    SvaraRadera
  4. Jasså det blev ett par nya känger i allafall!!
    Du har visst också haft lite mysigt idag med ett liten charmtroll. Min sover nu men imorgon har jag lovat att vi ska besöka vår simhall o åka vatten rushbana.
    Ha det trevligt imorgon på Bagarstugan.

    SvaraRadera
  5. ...det låter som om du haft det väldans trevligt och med ett så sött och snällt barnbarn kan det förmodligen inte vara annat. Har du sen sköna promenadkängor så är det ju ännu bättre.
    Köpte mig ett par för en vecka sen, tyvärr är dom så hårda i skaften att jag får märken på anklarna, så dom är INTE sköna precis!
    TREVLIG HELG
    Susie

    SvaraRadera
  6. Jag vill också bli mormor...farmor går också bra :-).
    Ser fram emot lite bilder från keramikutställningen.
    Ha en skön helg.

    SvaraRadera
  7. Hej o tack för din kommentar i min blogg!!! Visst är det för mysigt med dessa underbara barnbarn!!??? Nu har jag ju fem stycken och tror väl inte att det ska bli flera....men vi får väl se!!! Ps Du behöver inte knacka innan du kliver in!Ds/EvaMarie

    SvaraRadera