torsdag 18 november 2010

Besök



Igår var lilla Ines på besök på mitt jobb..Tänk vad ett litet barn kan göra gott i tillvaron. Det blev som ett lugn över hela Caféet. Alla stora bångstyriga grabbar fick ett fånigt leende på läpparna och gullade med den lilla....Hon stortrivdes där och kravlade runt och charmade alla..jag, stolt mormor såklart! Vilken lycka att få se ett litet barn växa upp.. Minns mina egna knytten, tripp trapp trull, med bara två år i åldern mellan dem..Nu är de stora och flaxar med sina vingar lite varstans i världen,..Man vill ha dem små igen..men då ..ville man ha dem stora och att de skulle flytta hemifrån snart..dumt.'
Idag var jag och tränade, känner mig nöjd.'
FREDAG igen i morn hörrni..va fort det går när man har kul
Go'kväll.......

God helg ALLA sötnosar!!

10 kommentarer:

  1. Men vilken liten goding och vilka härliga färger lillstumpan har på sina kläder.
    Åh..jag väntar så på barnbarn!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket charmtroll
    Vad duktig du varit o tränat
    Ha en riktigt skön helg

    SvaraRadera
  3. Oj oj vilken söt liten tjej som har hälsat på i dag, förstår att du i form utav mormor är jättestolt. Jag om någon vet det som har Lilla C som vi hade längtat så länge efter, när han kommer blir man bara så varm i hela kroppen och det är bara kärlek.
    Tur vi har den lilla att ösa kärlek på, dom stora barnen har ju skaffat sig egna kärlekar =)

    Ha en bra fredag och som du sa snart är det helg igen..../Kram.

    SvaraRadera
  4. Kul och trevligt med sådana besök. De är ju bara för härliga i den åldern.
    Ha en bra fredag och sedan en riktigt skön helg! /SA

    SvaraRadera
  5. Säger som alla de andra här ovan: Guuuud vilken söt liten sessa. Å riktigt färgggrann är hon oxå!! Ja dessa underbara barnbarn i värmer både hjärtat o själen.

    SvaraRadera
  6. Visst är det en härlig tid som man kan sakna i efterhand. Mina barnbarn är tonåringar nu och det dröjer förmodligen några år till innan jag får pussa på en ny liten gullklimp.
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Såg att du är Örebroare.
    Skriver ett litet "Hej" & önskar dig en trevlig helg!

    //Maria

    SvaraRadera
  8. Hej du fantastiska konstnärinna!
    Äntligen fredag, tjohooooo!!!!!!
    Ger dig några fredagskramar och en stor dos kreativitet!!!
    /Madeleine =)

    SvaraRadera
  9. Så söt liten tjej. Förstår att hon charmar alla, till och med de tuffast tonårskillar.

    Snöiga hälsningar. Kram.

    SvaraRadera
  10. Vilken go liten tjej.
    Det är så härligt med barn dom kan konsten att få all uppmärksamhet på ett positivt sätt.
    Ha en skön helg:)

    SvaraRadera