lördag 12 februari 2011

Lådor.-.-

I går stod det två stora kartonger utanför min dörr...Mitt ex, hade dumpat dem här. Mina saker, från vår gemensamma sommarstuga...Äntligen!! Rena julafton att få igen mina fina fynd, som jag gjort på diverse loppisar i Bergslagen!! Fast de luktade illa.. vindsutrymme, sommarstuga..Men efter att diskat, tvättat och putsat, är de så fina så fina...Jag skulle kunna öppna ett loppis snart!! Funderat på det faktiskt! Tänk att få sälja bara sånt som man själv tycker är jättevackert.
Ja det ingår i min framtida dröm...Hus på Landet, katter, trädgård, Café med hembakat, loppis och en atelje, där jag kan måla..suck..de ska ske..vänta och se................

Idag: Städat, putsat, ( gnällont i axeln)..Långpromenad i soligt snögnister, fikat på stan med kära syster, och handlat lite på Kicks. Ansiktskräm, rynktålig sådan....Köpt tulpaner tulpaner åter tulpaner, och diverse små fina växter, hjärtan på trån,och plättar i luften. Förr kunde jag inte ha dessa blommor, ty mina katter käkade upp dem..men nu, fyller de mitt hem!!
Men jag skulle nog föredra mina katter i allafall...
Denna kväll....
Jag ska försöka ta fram Målarinspirationen..LADDAR..oljekritorna, är nyinköpta..en ny låda igen, med 24 olika nyanser..kan det bli bättre...
Får se vad det blir..säkert en dam, med eller utan kläder. TACK RANTAMOR!!! För att du håller igång mig!!Puss

Foton kommer....kameran är på laddning.!!

2 kommentarer:

  1. Jag väntar.....med eller utan kläder, men med vackra färger....

    Och du jag kommer på din loppis...låter så intressant..och jag stannar gärna på en fika...

    Tjing-Ling....

    SvaraRadera
  2. Håll fast vid din dröm! Visualisera den och så går du in den riktningen :-). Fina arbeten du har gjort igen!
    kram, Ann-Mari

    SvaraRadera