lördag 19 februari 2011

Sköna Lördag







En trevlig dag...med båda dotrana och lilla Ines, på besök till L i Karslund..Hon bor där, bland alla hästarna...vi köpte med oss en stor kladdig längd på Västerport, så god så vi slukade den bums...I Karslund, blev alla hästar utsläppta precis då vi kom..de var som tokiga..sprang och galopperade, rullade sig och gnäggade..Lilla Ines var överlycklig att få se så många hästar. Hon är i djurlätehärmaråldern, så efter detta kunde hon precis låta som en häst.iiihihihihiiihiiihhiihiihihiihiihiihihihihiiihiihihihiihihiihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihiiih..typ...
Sötast är hon då hon härmar en kanin, då rynkar hon på näsan och fnusar med munnen..
Eftermiddagste hos mor/mormor.
Sedan fick jag ett ryck och rensade bort två säckar kläder från min garderob... och kvällen slutar med lite maderia, och tv:n...och lite blogg..

På fotot, dotra med Mosters säckrensartrenchcoat...utklädd i mina skor och brillor..
de fina anemonerna, som slog ut väldigt fort...sådana hade jag i min trädgård massor...dessa kostade 18 kr styck!!

6 kommentarer:

  1. Du verkar ha haft en riktigt trevlig dag, med älskade döttrar och barnbarn.
    Fotat en massa hästar och umgåtts med dom som för dig betyder något...
    Härligt.
    Tycker dottern ser snygg ut i sin "catvalk"...

    Ha en fortsatt trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Fin dag ni fick!! Man behöver lite sådana där oplanerade dagar, göra det som passar sinnena och vädret.
    Här har jag mellanprinsessan på besök, som tyvärr vart febrig inatt, så idag är det soffan och ompysslande av mormor som gäller!! Ingen kul start på sportlovet, men that´s life.
    Ha en skön söndag vännen!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. VIlken härlig dag du har haft! Hästar är så vackert och mysigt. Vi har levt med hästar ända till för fyra år sedan då vi flyttade och överlät allt till dotter och barnbarnstjejerna.Har dock en inneliggande beställning hos en god vän som målar blåa hästar. Det vill jag ha på väggen!
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  4. En härlig dag tror jag? Tack för fina foton.

    SvaraRadera
  5. Ser ut som du trivs som fisken i vattnet just nu. Vilken snygg dotter du har eller ska man kanske säga söt, inte vet jag. Snyggsöt då. Nu har Marcus åkt hem till Göteborg igen. Denna gång dock inte med SJ utan med en bekant som skulle nedåt.

    SvaraRadera
  6. Svar: hej tjejen, Bergabacka är värt ett besök litet fint ställe med många sorters pelagonier och fina saker som man kan köpa, men fika ska man göra i Torsåker på Hönshuset café och galleri
    dit åker jag varje sommar finns loppisar där också, du får tala om om du åker dit i sommar..
    kram kram

    SvaraRadera