söndag 6 februari 2011

Loppis..







Oj oj vad mkt folk på detta loppis....lång kö utanför och nästan 2000 besökare...lång kö till kassorna...men jag fyndade!!!!
En vacker porslinshäst,jag gillar hästar. Gula fina fruktbestick, fina glas från Design House. Armband..Jättefina, ett i silver ( för 15 kr) ett i häftig turkos färg, söta pärlarmband för 5 kr...En vacker gul skål, Boda, Erik Höglund, fick jag i present av kusin..Fynd!!! Plus en del fina leksaker till lilla barnbarnet!! Åh vad jag har gjort fynd!!!
Haft en bra helg med kära Kusinen min!!!
Men denna helg gick för fort igen..
Måndag knackar redan på..
Skitaxeln värker ännu...så det blir allt ett besök till Vårdcentralen nästa vecka...hatar att gå dit,men nåt måste göras, och jag sluta gnälla..

7 kommentarer:

  1. Den gula skålen gillade jag verkligen! Och den fick du i present, vilken snäll kusin!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hittade så mycket fint på loppisen!
    Visst är det spännande att gå runt o spana ibland massa skrutt efter det fina fyndet som man vill ha! :) Jag längtar redan efter nästa loppis, speciellt eftersom jag inte hittade en enda pryl idag ( trodde att det var omöjligt).
    Ha en bra vecka och hoppas axelvärken ger sej!
    / nettan

    SvaraRadera
  3. Där ser man lite fick du alltså ihop från Loppis. Kul, kul att göra besök där. Men var ligger detta jätteloppis i Örebro kanske man skulle ta å göra ett besök. Är det värt att åka 7 mil tycker du.

    SvaraRadera
  4. ERik Höglunds skål är så vacker. Vilken snäll kusin du har! Och hästen hade jag absolut köpt. MIna barnbarnstjejer är hästtokiga och jag brukar köpa hästar åt dem, den senaste var levande.
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  5. Oj, vad många fina fynd du gjort.LOPPIS är UNDERBART !!!!!
    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  6. Vilka fynd!! Läste om det i tidningen, att det varit mycket folk. Förr fanns det ett loppis i Hällabrottet, Navet. Hur mycket som helst med roliga saker, och billigt. Men nu har de flyttat in i Kumla, inte alls samma sak, och dyrare blev det också.
    Rackarn´s axel, gå iväg innan det blir värre!!
    Ha en bra kväll, trots att det är måndag!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. tänk att det finns så mycket saker som man inte visste att man behövde...ungefär så är det när man kommer hem från loppisar..men kul är det..
    Sandvikenmål är väl tjusigt..hi hi..kanske tur att man inte hör sig själv tjing

    SvaraRadera