tisdag 8 februari 2011

så mkt bättre...för oss allesammans så mkt bättre....





Vilken skillnad det är, när det onda gått över..så mkt lättare det är att jobba och humöret på topp..roligare även för mina arbetskamrater kan jag tänka-.-. Inte för att jag är dum, men nog lite sur och seg då jag har ont..Zonterapi, ja det är konstigt..att med tryck under fötterna kan få värk i axel och nacke att ge sig..Helt otroligt..:-)..Mkt att göra på jobbet, ja..men med gott humör går det lättare...slår dövörat till och försöker att inte ta åt mig...då stressen stiger..lätt att säga just nu..då jag sitter så skönt uppkrupen i soffan...

I morn ska vi träffas och ha keramikkväll..har inte orkat med den, på flera veckor, så det ska bli så kul!!" Skaffat favoritleran, K129..så nu ska det modelleras!!
Foton..Järnäsklubb sommar -10...
...................suck va fint!!
..för här har vi Havet!!!!
Kram och godnatt..mina söta vänner...

4 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Får man känna sig frisk blir allt lättare.
    Hoppas att det blir en riktigt mysig kväll med leran.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Blir glad för din skull, blir samtidigt mer och mer nyfiken på det här med zonterapi...ska nog klura på det ett tag, sen kommer det säkert ett litet mail till dej...
    Ha en bra dag vännen!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt att det onda gett med sig. Och skönt är det att njuta av dina bilder från havet.
    Ha det nu fortsatt gott!/SA

    SvaraRadera
  4. Så kul att se dina foton från Järnäs, trodde jag skrivit en kommentar om det, men jag hade bara kikat in och läst och lämnat allt utan ettspår...va dumt d kan bli, är nog lite tankspridd...har väl renkött hjärnan full. hahaha...
    Men va taskigt att ni har haft inbrott på jobbet, ingen kul känsla kan jag förstå...ruggigt.

    Ha en finfin torsdag...

    SvaraRadera